POLITICA DE RETUR / ANULARE
Clienții care nu sunt mulțumiți de produs îl pot returna și/sau pot alege un alt produs în limita contravalorii produsului returnat, cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos, în termen de 14 zile de la primirea acestuia (conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014). Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care vor fi desigilate, cu lipsa etichetelor sau a ambalajelor originale.
Înainte de a returna produsele, clienții trebuie să notifice în prealabil comerciantul în scris, la adresa de e-mail online.viacom@gmail.com, unde vor specifica următoarele:
Rambursarea contravalorii produsului ori, după caz, înlocuirea acestuia, se va face în cel mult 30 de zile de la retur.
Cererea de returnare trebuie să cuprindă datele de identificare ale produsului și ale persoanei care l-a achiziționat. Pe lângă cerere, dosarul trebuie să conțină factura în original, cât și o copie după buletinul persoanei pe care a fost făcută factura.
În cazul returnării/inlocuirii produselor ca urmare a renunțării la cumpărare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de către client. Renunțarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz.
În cazul în care pentru produs este emis un certificat de garanție și se constată neconformitatea în perioada de garanție, se va dispune măsura reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 și a altor dispoziții legale în vigoare.
NOTĂ:
În orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare, în ambalajul și cutia originală, cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele care le-au însoțit (factura, certificate de garanție etc.). Coletul cu produsul de returnat se va trimite înapoi către SC Via Com SRL prin firma de curierat rapid, fără ramburs!
În momentul efectuării unei comenzi online, Clientul declară că a luat cunoștință și este întru totul de acord cu cele menționate mai sus.
O comandă plasată poate fi anulată înainte de expedierea acesteia prin solicitarea clientului în scris, trimițând un e-mail la online.viacom@gmail.com, menționând clar anularea și numărul comenzii.
PROCEDURA DE REZOLVARE A RECLAMAȚIILOR
Orice nemulțumire legată de accesarea, utilizarea, înregistrarea pe site-ul nostru, efectuarea unei comenzi, aspecte legate de comanda efectuată și altele asemenea, ne va fi comunicată prin e-mail, la adresa online.viacom@gmail.com.
Nemulțumirea dvs. va fi înregistrată și veți primi un răspuns în scris, pe adresa de e-mail menționată cu ocazia aducerii la cunoștința noastră a nemulțumirii dvs., în termen de cel mult 3 zile lucrătoare.
Clientul declară că este de acord să nu facă publice aceste nemulțumiri (pe rețelele de socializare, media, discuții la petreceri private sau în orice altă modalitate), sub rezerva suportării daunelor cauzate pentru prejudiciul de imagine adus Companiei prin aceste acțiuni.
Multumesc pentru abonare!
Acest email este deja înregistrat!
Produs | Cod Produs | Descriere | Colectie | Disponibilitate | Tip produs | Alte detalii |
---|